Retourneren
Wil je een NIEUW artikel retourneren? Dat kan. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen (ingaande op de dag van ontvangst van je besteling) om zonder opgaaf van redenen je bestelling te retourneren.
Beschadiging ontstaan door verzending worden niet door ons vergoed. Hiervoor moet u zich wenden tot de vervoerder.
De artikelen worden zo goed mogelijk verplakt en verzonden in de staat zoals beschreven en afgebeeld in de foto's. Eventuele gebreken, beschadigingen zijn aan u bekend gemaakt, middels de productbeschrijving.
Neem in ieder geval zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen, contact op met ons per e-mail. Vermeld in deze e-mail je naam, adres en het ordernummer.
Alleen nieuwe artikelen die ongebruikt en onbeschadigd zijn kunnen worden geretourneerd.
Stuur je bestelling vervolgens retour aan:
Pearls & Roses
Rietkeverstraat 24
2548 WN Den Haag
Nederland
De retourbestelling wordt binnen veertien dagen verwerkt. Terugbetaling* zal plaatsvinden op het rekeningnummer waarmee de aankoop door jou is gedaan tenzij je zelf expliciet aangeeft dat je terugbetaling op een ander rekeningnummer wilt in de mail.
Denk er wel aan dat wanneer je een bestelling retour stuurt dit op eigen risico is en de kosten van de retourzending voor jouw eigen rekening komen. Pearls & Roses is niet aansprakelijk voor beschadiging of vermissing van een door jou geretourneerde bestelling.
TWEEDEHANDS BOEKEN EN -ARTIKELEN WORDEN NIET RETOUR GENOMEN.
Zie ook de algemene voorwaarden voor alle details met betrekking tot het recht van retour (herroepingsformulier).
* "De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument."